Regulamin Sali Organizacji Studenckiej Akademicki Klub Fantastyki i Gier „Żniwiarz”
1§ Każdy członek Organizacji Studenckiej Akademicki Klub Fantastyki i Gier „Żniwiarz” zwanej dalej Organizacją, a także każdy gość przebywający w sali wynajmowanej na potrzeby Organizacji jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem i go przestrzegać.
2§ Sala Organizacji jest używana tylko za zgodą Samorządu Studentów PG oraz władz Politechniki Gdańskiej, a odpowiedzialność za stan sali oraz znajdujące się w nim przedmioty ponosi prezes Organizacji.
3§ Sala Organizacji służy tylko i wyłącznie do realizacji celów programowych Organizacji.
4§ Wykorzystywanie Sali Organizacji do celów innych niż wymienionych paragrafie 3 musi być przedtem skonsultowane z Prezesem Organizacji, a następnie zatwierdzone przez Samorząd Studentów PG.
5§ Na terenie Sali Organizacji panuje całkowity zakaz widocznego posiadania oraz spożywania wyrobów tytoniowych, środków odurzających, oraz alkoholu w jakiejkolwiek postaci.
6§ Zabrania się wnoszenia na teren Sali Organizacji broni, przedmiotów niebezpiecznych oraz środków pirotechnicznych w tym petard i ładunków wybuchowych.
7§ Korzystający z Sali Organizacji członkowie zobowiązani są do sprawdzenia przed i po, czy sala jest zdatna do użytku, czysta i bezpieczna dla zdrowia i życia korzystających z niej członków.
8§ Członkowie korzystający z Sali Organizacji zobowiązani są do dbania o czystość Sali, oraz po zakończeniu korzystania z Sali, przywrócenia jej do stanu pierwotnego.
9§ Działania prowadzone w Sali Organizacji zgodnie z paragrafem 3 niniejszego Regulaminu, nie mogą naruszać Statutu PG oraz Prawa RP.
10§ Uprawnionymi do otwarcia Sali są: Prezes lub Wiceprezes Organizacji, a w razie braku wspomnianych członków zarządu – Sekretarz lub Skarbnik.
11§ Zabrania się wprowadzania jakichkolwiek trwałych zmian w Sali Organizacji, chyba że zostały one wcześniej zatwierdzone przez Samorząd Studentów PG i odpowiednie władze Uczelni.
12§ Realizacja założeń programowych Organizacji, odbywa się w Sali tylko w określonych dniach i godzinach, zatwierdzonych przez Samorząd Studentów PG.
13§ Jakiekolwiek odstępstwo od paragrafu 12 może nastąpić tylko za uprzednią zgodą Samorządu Studentów PG i władz Uczelni.
14§ Naruszenie lub złamanie jakiegokolwiek paragrafu powyższego regulaminu, może być poważną podstawą do wydalenia członka Organizacji przez Zarząd Organizacji, na zasadach określonych w Statucie Organizacji.
|